Reklamace
Něco se pokazilo? Společně to vyřešíme. Dejte nám o problému vědět pomocí reklamačního formuláře.
Při odesílání zboží, prosíme:
- reklamované zboží zabalte do vhodného pevného obalu, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení,
- reklamované zboží doručte osobně nebo libovolnou doručovací službou na adresu Železářství Tuma, Nádražní 1432, 543 01 Vrchlabí,
- balíček nezasílejte na dobírku, takové zásilky nemůžeme převzít.
Postup při vyřizování reklamace
Jakmile obdržíme váš balíček, budeme vás informovat e-mailem. Situaci co nejdříve prověříme a do 3 dnů vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace.
Na vyřízení reklamace máme 30 dnů, snažíme se však, aby doba vyřízení byla co nejkratší.
Kontakt
Železářství Tuma, Nádražní 1432, 543 01 Vrchlabí
E-mail: reklamace@zelezarstvi-tuma.cz
Tel.: 773 960 777 (PO-PÁ 8:00-16:00)
Reklamační řád k nahlédnutí zde: Reklamační řád
Práva a povinnosti z vadného plnění jsou detailněji popsány v Obchodních podmínkách.